Bestelling plaatsen
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de ‘in winkelmand’ knop. Als je de bestelling plaatst met je BezetBevrijd-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Wil je ons eerst iets vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bestelling annuleren of wijzigen
Annuleren of wijzigen kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de bestelling aan te passen. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren.
E-mail bevestiging
Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je ongewenste post terecht komt. Ook kan het zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld. Je kunt dit controleren in je mailbox of door in te loggen op je account. Wanneer bovenstaand niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
Een vraag of klacht
Als je een vraag of een klacht hebt horen wij dat uiteraard graag. Wij verzoeken je contact op te nemen met onze klantenservice.
Prijzen
Alle prijzen zijn in euro’s inclusief BTW. Behalve eventuele verzendkosten komt hier dus niets meer overheen. In de winkelwagen zie je het totaalbedrag dus inclusief BTW. De prijzen zijn te allen tijde onder voorbehoud van druk- of typefouten. BezetBevrijd behoudt altijd het recht om alsnog het juiste bedrag in rekening te brengen.
Betaalmogelijkheden
Alle bestellingen dienen vooraf te worden betaald. U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- iDEAL: met iDEAL kunt je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in uw beveiligde en vertrouwde internetbankier omgeving.
- Creditcard
- Paypal
- Achteraf betalen. Klarna
- Bancontact / Mister Cash